- Flaga PL, Polski, Narodowa(42)
- Flaga UE, UNIA(17)
- Flagi Państw UE(28)
- Flagi Sztandarowe, atłasowe(39)
- Haftowana Chorągiew Wojska Polskiego(6)
- Sztandary drukowane, Drzewce sztandarowe, Akcesoria pocztu sztandarowego, Uroczystości(43)
- Flagi Województw(21)
- Flagi Górnego Śląska(16)
- Flagi Wojskowe(43)
- Flagi Religijne(65)
- Flagi Organizacji(37)
- Flagi Narodowe(217)
- Flagi Firmowe, Flagi z logo(11)
- Flagi Reklamowe, Beachflags(30)
- Maszty Flagowe(74)
- Proporczyki(156)
- Chorągiewki, Flagietki(98)
- Godło Polski(50)
- Stojaki Flagowe(95)
- Urny wyborcze, Kabiny wyborcze(44)
- Mównice(2)
- Słupki ozdobne, bariery ozdobne(10)
- Uchwyty Flagowe(60)
- Drzewce do Flag(30)
- Godła i Tablice Urzędowe(34)
- Nowości
- Promocje
159,90 zł
130,00 zł
36,90 zł
30,00 zł
129,15 zł
105,00 zł
1 476,00 zł
1 200,00 zł
2 617,44 zł
2 128,00 zł
2 692,47 zł
2 189,00 zł
934,80 zł
760,00 zł
934,80 zł
760,00 zł
123,00 zł
100,00 zł
49,20 zł
40,00 zł
49,20 zł
40,00 zł
158,30 zł
Cena regularna:
175,89 zł
128,70 zł
Cena regularna:
143,00 zł
158,30 zł
Cena regularna:
175,89 zł
128,70 zł
Cena regularna:
143,00 zł
ZWROTY
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.), Klient będący konsumentem jest uprawniony, w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru, do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru.
2. Zwrotowi podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami, oraz oryginalnym nienaruszonym opakowaniem producenta. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy oraz oświadczenie zwrotu. Jednocześnie prosimy o powiadomienie Sklepu o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem e-mail: isklep@iflagi.pl
3. Zwracany towar powinien być wysłany wyłącznie na adres: iFlagi ul. Gojawiczyńskiej 1, 44-109 Gliwice
4. W terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę, stanowiącą wyłącznie cenę zwróconego towaru, wskazaną na dokumencie zakupu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.
5. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Koszty przesyłki zwracanego towaru do Sklepu ponosi Klient w całości. W przypadku zamówienia z darmową wysyłką, klient zwracając paczkę ponosi koszt wysłania oraz koszt odesłania paczki.
6. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
REKLAMACJE
1. Po otrzymaniu przesyłki Klient zobowiązany jest ją rozpakować w obecności listonosza lub kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu zobowiązany jest sporządzić protokół szkody opisujący szczegółowe uszkodzenia opakowania i produktu, podpisany przez Klienta oraz listonosza lub kuriera. Po sporządzeniu protokołu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem. Wszelkie reklamacje będą uwzględniane jedynie po dostarczeniu protokołu reklamacyjnego sporządzonego w sposób opisany powyżej.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady jest uprawniony do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych.
3. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu, tj. paragonu lub faktury VAT.
4. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe oraz objęte roczną gwarancją producenta. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.). W przypadku, gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
5. Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail isklep@iflagi.pl
6. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów lub zaprzestania produkcji), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.
7. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
8. Reklamowany towar powinien być wysłany wyłącznie na adres: : iFlagi ul. Gojawiczyńskiej 1, 44-109 Gliwice