Produkt dnia
Flaga UE 200x125 cm na maszt
Flaga UE 200x125 cm na maszt

159,90 zł

130,00 zł

szt.
Flaga Polski 112x70 cm drukowana
Flaga Polski 112x70 cm drukowana

36,90 zł

30,00 zł

szt.
Flaga Polski 200x125 cm zszywana na maszt
Flaga Polski 200x125 cm zszywana na maszt

129,15 zł

105,00 zł

szt.
Maszt flagowy 5 - 8 m.  „STANDARD”
Maszt flagowy 5 - 8 m. „STANDARD”

1 476,00 zł

1 200,00 zł

szt.
Stojak flagowy "STRASBURG" srebrny pojedynczy
Stojak flagowy "STRASBURG" srebrny pojedynczy

2 617,44 zł

2 128,00 zł

szt.
Orzeł srebrny 50x55 cm na tarczy PLEXI przezroczystej 63x70 cm
Orzeł srebrny 50x55 cm na tarczy PLEXI przezroczystej 63x70 cm

2 692,47 zł

2 189,00 zł

szt.
ZESTAW linka PA, karabinki, knaga, flaga RP 160x100 cm
ZESTAW linka PA, karabinki, knaga, flaga RP 160x100 cm

123,00 zł

100,00 zł

szt.
FLAGA POLSKA WALCZĄCA 1
FLAGA POLSKA WALCZĄCA 1

49,20 zł

40,00 zł

szt.
FLAGA POLSKA WALCZĄCA 2
FLAGA POLSKA WALCZĄCA 2

49,20 zł

40,00 zł

szt.
Reklamacje i zwroty

ZWROTY

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.), Klient będący konsumentem jest uprawniony, w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru, do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru.

2. Zwrotowi podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami, oraz oryginalnym nienaruszonym opakowaniem producenta. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy oraz oświadczenie zwrotu. Jednocześnie prosimy o powiadomienie Sklepu o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem e-mail: isklep@iflagi.pl

3. Zwracany towar powinien być wysłany wyłącznie na adres: iFlagi ul. Gojawiczyńskiej 1, 44-109 Gliwice

4. W terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o zwrocie Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę, stanowiącą wyłącznie cenę zwróconego towaru, wskazaną na dokumencie zakupu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.

5. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Koszty przesyłki zwracanego towaru do Sklepu ponosi Klient w całości. W przypadku zamówienia z darmową wysyłką, klient zwracając paczkę ponosi koszt wysłania oraz koszt odesłania paczki.

6. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.


REKLAMACJE

1. Po otrzymaniu przesyłki Klient zobowiązany jest ją rozpakować w obecności listonosza lub kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu, powstałych w czasie transportu zobowiązany jest sporządzić protokół szkody opisujący szczegółowe uszkodzenia opakowania i produktu, podpisany przez Klienta oraz listonosza lub kuriera. Po sporządzeniu protokołu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem. Wszelkie reklamacje będą uwzględniane jedynie po dostarczeniu protokołu reklamacyjnego sporządzonego w sposób opisany powyżej.

2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi w nim wady jest uprawniony do skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych.

3. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu, tj. paragonu lub faktury VAT.

4. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są fabrycznie nowe oraz objęte roczną gwarancją producenta. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.). W przypadku, gdy stroną umowy sprzedaży nie jest konsument, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

5. Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail isklep@iflagi.pl

6. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów lub zaprzestania produkcji), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary.

7. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

8. Reklamowany towar powinien być wysłany wyłącznie na adres: :  iFlagi ul. Gojawiczyńskiej 1, 44-109 Gliwice

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl